środa, 29 lutego 2012

Witam

Hej,

Mój blog, jak nazwa wskazuje, będzie poświęcony filmom, czasami książką, ale raczej tym związanym z filmami. Od zawsze kochałam się w kinie. Jako dziecko uwielbiałam chodzić do kina i kocham to do dziś. Jednak kino staje się coraz droższe, a filmy na DVD coraz tańsze, co sprawia, że ostatnio oglądam filmy głównie w domu.
Bardzo często stojąc przed półką z płytami zastanawiem sie którą wybrać. Często decyduję się na ten, który miał lepszą reklamę, ale wiele na tym tracę. Dlatego postanowiłam zacząć pisać tego bloga, żebyście nie musieli wydawać ponad 20 złoty na film, który nie jest tego wart. Będę tu wstawiać recenzje, raczej subiektywne, filmów nowych jak i starszych.
Pozdrawiam 
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. To one dodają mi energii na pisanie dalszych recenzji:D